Retourformulier

the-bettacare-advanced-auto
De eerste regel is: Niet goed, geld terug.

RETOUR ZENDINGEN
Retouren horen er bij en zijn ook geen probleem.  Wel is het vreemd dat wij regelmatig retouren ontvangen ZONDER afzender of andere gegevens.  Dat zijn puzzels die dan in het service center blijven liggen net zo lang tot dat een consument zich meld. 
Daarom ons verzoek, gebruik het retour formulier en doe dat ook in de doos!


U heeft het recht een door u besteld product binnen 14 werkdagen aan ons retour te sturen, mits onbeschadigd en in oorspronkelijke staat en niet gebruikt. U heeft dan tevens recht op het retour ontvangen van alle betaalde bedragen (uw oorspronkelijke aankoopbedrag). Er zijn echter voorwaarden: Zo zijn de retour vrachtkosten altijd voor de rekening van de aankopende partij. Wij zullen direct na ontvangst van je retourzending het product controleren en, indien onbeschadigd en in zo ver mogelijk in oorspronkelijke staat, het aankoop bedrag binnen 14 dagen aan je terugbetalen. ( in de praktijk streven we er naar om alle retouren binnen 5 werkdagen te verwerken)

Graag onderstaand retourformulier invullen voordat u het product retour zend

Het product moet wel nog verkoopbaar zijn
Het product dient in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd terug gestuurd te worden. Indien redelijkerwijs mogelijk.; (Vraag uw zelf af wat er zou gebeuren als U dit pakket zou ontvangen)

Opmerking: we hebben heel weinig producten die hier onder 1 of 2 vallen. Als het een uitzondering product is dan zetten we het er met grote letters en heel duidelijk bij.

Reden retour
Het is niet verplicht om de reden van retour te vermelden. Maar wij zouden wel graag de reden willen weten, zodat we daaruit kunnen leren wat er fout is gegaan of wat we in de communicatie moeten verbeteren.

Graag uw bank informatie
U betaald ons meestal via IDeal. Dat heeft als nadeel dat wij uw bankgegevens niet hebben.
Maar bij een retour betaling moeten we wel weten op welke bankrekening wij het geld moeten overmaken.
Graag de juiste naam, bank relatie en rekeningnummer.
*Ook in de showroom  hebben we GEEN contant geld en kunnen wij NIET contant uitbetalen.

Na de bedenktijd
Is het bedenk termijn van 14 dagen verstreken dan dient u eerst contact met ons op te nemen alvorens u het product aan ons retour stuurt.

Wij accepteren GEEN strafport
Retourzendingen die niet, of te weinig, zijn gefrankeerd worden door ons aangenomen.  Maar de strafport verreken we met de uitbetaling. Voor vragen of onduidelijkheden : Tel: 073 6840840

Contact opnemen
Veel van de problemen en vragen zijn via de telefoon uitstekend op te lossen. Mocht je vragen of opmerkingen hebben over onze producten en/of diensten dan kun je telefonisch of via de mail contact op nemen met:

e-mail: info@pasopshop.nl
Tel: +31 (0)73 6840840 (onder kantoortijd te bereiken)